pondelok 14. júla 2014

Letná/ polročná súťaž

Zverejnil Nicki o 1:35

Ahoj!  Takže pomaly ale isto sa nám blížia polročné narodeniny blogu. Juchú ! :D A tak som si pre Vás pripravila takú menšiu súťaž. Priznávam že ešte nemám ceny kúpené ale už mám vybraté. Budem ich kupovať zo svojich( takže budu úplne novučké)  a tak dúfam že sa Vám budu páčiť a budete spokojný. Prečítajte si zoznam kníh o ktoré sa dá súťažiť, prečítajte si podmienky( splňte ich, bude to kontrolované ) a vyplňte formulár.Knihy budú v slovenskom( SK) aj českom jazyku (CZ). Uf a ešte samozrejme.. Súťaž mala trvať od 12.7 - 12.8 ale keďže som sa oneskorila tak bude trvať od 15.7-15.8 . Užite si to ! :-)

Zoznam kníh :
1. Gregg Olsen - Závisť ( CZ)
2.Madeleine L´Engle - Nebezpečná skratka ( SK)
3.Catherine McKenzie - Zapomenutá ( CZ)
4. Agnete Friisová, Lene Kaaberbolová  - Chlapec v kufri ( SK)
5.Sara B. Elfgrenová, Mats Strandberg - Kruh (CZ)
6. Ernest Cline - Ready player one ( Hra začína ) ( CZ) 
7. Lauren De Stefano - Záhrada večnosti ( Pasca #1 ) (CZ)
8. Lauren De Stefano - Záhrada večnosti ( Horúčka #2) (CZ) 

Podmienky súťaže
1. Byť pravidelným čitateľom stránky
2. Byť z SK alebo ČR
3. Zdieľať súťaž na vlastnom blog ( ak máš )
4.Vyplniť formulár

Dúfam že sa Vám knihy zapáčili a že Vás bude zúčastnených čo najviac. Tak a teraz šup,šup vyplnte Formulár . Prajem veľa štastia a držím vám palce :-) . A ešte by som bola zabudla čo vyhráte pri umiestnení :
1. Kniha + 2 záložky ( magnetická, normálna )
2. Kniha + 1 záložka ( ešte neviem aká :D )
3. 2 záložky ( magnetická, normálna )




3 komentárov:

Monika povedal(a)...

dnes je 14. 7., takže jak :D?

Nicki povedal(a)...

Ja viem az potom som si to uvedomila :D jeden den hore dole nevadi :DD

Monika povedal(a)...

nevadí, já to pochopila :D pobavilo :D tedy, je fakt, že jsem si říkala, jestli nepočkat den :D

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review