utorok 8. júla 2014

Knižná reťazovka #1

Zverejnil Nicki o 0:37
1. Obľúbená kniha z detstva?
Bez zaváhania môžem povedať že Klub Záhad od Thomasa Brezinu. S kamarátom sme na tom boli úplne závislí a zháňali sme tie knihy ako sa len dalo .

2. Čo práve čítaš?
Práve dneska som začala čítať Potomkovia od Dana Wellsa. 

3. Máš práve nejakú rezerváciu v knižnici?
Nie, nemám.

4. Knižný zlozvyk?
Asi pred mesiacom to bolo ohýbanie rohov ( viem som hrozná ! ) . Asi ani nemám alebo ma práve nenapadá.

5. Čo máš práve požičané z knižnice?
Úplne úžasnú knihu Krásna Beštia od Rebecci Jamesovej ktorú som si požičala už asi 3-krát.

6. Máš čítačku e-kníh?
Nie. Niekedy by som ju strašne chcela a za pár hodín si zas poviem načo mi bude , aj tak radšej čítam papierové. Takže tak :-)

7. Preferuješ čítať len jednu, alebo viacero kníh naraz?
Jednoznačne jednu. Predsa len keď čítaš jednu dokážeš sa na ňu omnoho viac sústrediť ako keď máš rozčítané 3 alebo koľko.

8. Zmenili sa tvoje čitateľské návyky odkedy si začal blogovať?
Ani nie. Akurát čítam a kupujem si omnoho viac kníh.. ale to je asi všetko.

9. Najhoršia kniha, ktorú si tento rok prečítal?
Aprilynne Pike , Krídla. Bolo to tak strašne zlé a to pritom ja na každej knihe hľadám skôr to dobre. Len tu sa to nejako nestalo ..



10. Obľúbená kniha, ktorú si tento rok prečítal?
Tých by bolo viac. Ale tak napríklad séria Diverencia, Hry o život, Na vine sú hviezdy, ...

11. Ako často čítaš knihy mimo svojho obľúbeného žánru?

Skoro vôbec. Snažím sa to cez prázdniny napraviť ale načo budem čítať niečo čo ma nebaví?! :-)











Ďalšie otázky nabudúce .. N.ick.i

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review