sobota 5. júla 2014

Čo môžete čakať cez prázdniny?

Zverejnil Nicki o 9:41


 

Hurá!Prázdniny! Čas užívania si, leňošenia, nič nerobenia a ( nesmiem zabudnúť) čítania. Zdá sa to len mne alebo to ide strašne rýchlo? No nevadí. Pripravila som si pre Vás cez prázdniny nejaké vecičky a teraz sa s Vami o ne podelím aby ste vedeli načo sa môžte tešiť.

Konečne som si po pár mesiacoch urobila čas a zašla do našej obecnej knižnice. Síce tam nemáme veľký výber ale aj tak aspoň niečo. Požičiala som si tam celkom 3 knihy ktoré by som chcela do odjazdu na dovolenku prečítať a sú to Krásna beštia ( túto knihu som si požičiala už asi 3 krát ) ,Klub putovných džínsov a v Tieni Mafie . Som na ne moc zvedavá a samozrejme na všetky budú recenzie. 

Ďalej som sa zastavila u sesternici , z ktorej sa vykľul knihomoľ so úžastnými knihami , a požičala som si hneď 9 kníh na ktoré sa môžete tešiť a teším sa na ne moc aj ja. Taktiež si plánujem kúpiť nejaké knihy z môjho Wishlistu a zrecenzovať ich tak hádam sa podarí.

A teraz odbočíme od recenzií . Chcela by som byť viacej aktívna a tak by som sa rada zapájala do rôznych Tagov, Memes, súťaží a taktiež by som chcela na stránke urobiť nejakú súťaž. A môžem povedať že bude na 100% keďže už zháňam ceny :) .

Rozmýšľala som aj o tom že začnem točiť videá kde by som rozprávala o knihách, radila čo a ako s blogom a proste tak . Robila mesačné chvástačky aby som to mohla viac obkecávať .. Možno by som sa pohrala aj s blogom. Nejaké krajšie motívy, rozloženia atď. Ako už (asi ) viete zapojila som sa do Knižného dopisovania takže Vám potom urobím nejaké články aj o tom :-) 

Toto by som chcela cez prázdniny stihnúť. Viem, nieje toho veľa ale na začiatok aspoň niečo. Ku koncu prázdnin Vám napíšem či sa cítim že som to splnila či nie, čo som porobila a tak. Držte mi palce ! 

N.ick.i

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review