sobota 7. júna 2014

Recenzia- Federica Bosco - Môj tajný anjel #2

Zverejnil Nicki o 0:45


Federica Bosco - Môj tajný anjel #2




Autor: Federica Bosco
Originálny názov: Il mio angelo segreto
Vydavateľstvo: Motýľ,2013
Pošet strán: 322
Jazyk: slovenský
Séria: Zamilovaná do anjela
Diel: 2/3
Hl.postava: Mia
Vd.postava: Patrick, Stará mama, Paul, Betty, Laura, Serena, Carl, Nina,Duccio,Aurel, Massimo,..
Obálka: Milujem takéto obálky a taktiež mám rada ružovú takže obálka je veľke plus! :)
Filmové spracovanie: nie
Anotácia:
Prešla som tunelom a vrátila som sa späť. Sama. 
Od toho strašného februárového dňa, keď ju pohltilo more, sa pre Miu zastavil čas. V hlbokom sne, v ktorom sa nachádza, sa však cíti bezpečne. Obklopuje a chráni ju zvuk známeho hlasu, zmierňuje jej utrpenie a približuje ju k tomu, koho tak veľmi miluje. Je to Patrikov hlas a ona nechápe, ako je to možné. Ten hlas je silnejší ako všetky ostatné, ktoré ju volajú, aby sa vrátila späť do života. Aj keď ho nemôže vidieť, prihovára sa jej ako anjel, ktorý ju nikdy neopustí. Mia sa však bojí otvoriť oči, má strach, že znova bude cítiť zúfalstvo a bolesť. Keď sa napokon preberie, je úplne iná. Niekto chcel, aby žila. Niekto, s kým dokáže aj naďalej komunikovať a koho nemá v úmysle prestať počúvať. Niekto, kto ju miluje viac ako svoj život a kto urobil všetko preto, aby ju zachránil. Vďaka starej mame, ktorá si ju vezme z nemocnice k sebe do Florencie, začína Mia opäť žiť a spoznávať nových ľudí. A vďaka starému rumunskému učiteľovi začína znova tancovať a približovať sa k svojmu snu o baletnej škole v Anglicku...
Môj názor:
Myslím si že nie je prekvapením že Vám tu píšem recenziu na 2. časť tejto úžasnej série. Ako ste si všimli, ak ste čítali moju recenziu na 1. knihu, bola som ňou totálne uchvátená a nemala som slov a hneď ako som zbadala túto knihu tak som ju kupovala aj keď som sa ku nej dostala až neskôr pretože som som mala toho veľa na prečítanie, do školy a tak :) . Kniha sa naozaj príjemne číta, aj keď sú tam niekedy hrozne smutné časti. Našťastie aby kniha nebola moc smutná to autorka vyvážila humornými scénami a ironickými poznámkami ktoré naša drahá Mia nestratila. Samozrejme je tu mnoho nádherných úvah na zamýšľanie sa.


" Láska nikdy nie je taká, akú si ju vysnívaš."

Mia tu musela dospieť a riešiť oveľa závažnejšie veci. Veľmi sa mi to páčilo. Konečne sa naučila byť zodpovednejšiou a nehľadela len na seba. Stále je ironická a vtipná, no už to nieje tá stará Mia ako v 1. časti. Predsa len minulosť vie človeka dosť poznačiť. Pat sa vôbec nezmenil. Stále to bel veľmi rozumný chlapec. V tejto časti som si obľubila aj Miinu starú mamu. Tá ženská je diabol! :D Mať takú starú mamu tak sa nikdy nenudím :D 

" Ak si nepamätáš dôvod svojej bolesti, nemá ti čo brániť v návrate do života."

Obávala som sa čo mám od knihy čakať. Či ma náhodou nesklame. Našťastie sa nič také nestalo aj keď 1. časť je predsa len o trošinku lepšia. Vždy keď sa mi v danej knihe páči nejaká tá úvaha musím si ju zapísať a tu som to písala skoro stále. Je to tak silno precítené že mi neraz ZAS bolo do plaču. Autorka má talent šokovať čitateľov že je podľa mňa úžasná vec. Predsa len sú takí ktorí dané momenty očakávajú. Koniec ma prekvapil a celková kniha je naozaj veľmi dobrá. Teším sa na 3. časť a na to čo autorka vymyslí. 


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review