Recenzia - Lissa Price : Darcovia: Banka tiel #1

Diel: 1/? ( nenašla som koľko by malo byť dielov)
Hl. postava: Callie
Vd.postava: Michael, Blake, Starý pán, Tinnenbaum, Tyler, Madison, Doris, ...
Obálka? Fakt nádherná. Neviem či to príde len mne alebo je to ten portrét Callie ktorý namaľoval Michael? :D
Filmové spracovanie? Nie, ale verím že by to bolo úžasné.
Anotácia:
V Spórovej vojne prišla Callie o rodičov. S malým bratom Tylerom a kamarátom Michaelom žije ako tuláčka v opustených budovách a bojuje s renegátmi, ktorí sú pre kúsok jedla schopní zabíjať. Jedinú nádej predstavujú Prvotriedne destinácie, desivé miesto v Beverly Hills, ktoré založil a vedie tajomný muž. Destinácie získavajú mladých ľudí a ich telá prenajímajú seniorom, čo chcú byť opäť mladí. Keďže Callie beznádejne potrebuje peniaze, stane sa darkyňou. Čip, ktorý jej voperujú do hlavy, sa však pokazí a Callie sa zobúdza vo svojom tele v role svojej nájomníčky. Býva v jej dome, jazdí jej autami a stretáva sa so senátorovým synom. Cíti sa takmer ako v rozprávke, až kým nezistí, že jej nájomníčka má v pláne viac, než len užívať si druhú mladosť, a Prvotriedne destinácie chystajú niečo, čo by jej nenapadlo ani v tom najhoršom sne...
Môj názor:
Autorka si ma touto knihu naozaj získala. Odvážny a originálny nápad dopĺňala veľká dávka akcie ktorou Lissa nešetrila. Hneď na začiatku ste sa dozvedeli potrebné informácie a potom ste už len čakali na zápletky. Možno Vám teraz prebehlou mysľou - Preboha, o čom to teda je keď sa všetko hneď dozviem na začiatku. To musí byť nuda. - pravda je však iná. Na začiatku máš informácie ktoré ťa dostanú do deja a potom ťa čakajú už len šokujúce odhalenia :D . Skvelý dej sa rozbieha od prvej vety a neskončíš dokým nedočítaš poslednú. V knihe sa nevykytovali nudné situácie ktoré by ma nútili knihu odložiť. Na každej strane sa striedalo napätie s pohodou.

" Niekedy veci nemajú vysvetlenia. Len sú."

Callie je rozumné 16-ročné dievča. Všetko si najskôr dôkladne premyslí a do ničoho sa hneď nehrnie. Má zaujímavé zmýšlanie. Taktiež je veľmi odvážna.. Taktiež o nej môžem povedať že je to jedna z najlepších hlavných hrdiniek s ktorými som prežívala knihy. Michael a Blake. Moji dvaja zlatušíkovia. Obidvoch mám veľmi rada už od vtedy čo sa tam objavili. Callie to má ťažké a som rada že nemusím vyberať medzi dvoma :D Najviac ma však asi zaujal Starý pán. On je taký záhadný a ja o ňom chcem vedieť viac :D . Aj keď mám už nejakú to predstavu o ňom ako sa bude vyvíjať :D .

" Moje priority? Bezpečnosť, sloboda, a to aby som zostala nažive."

Zo začiatku ma desili končiaci. Preboha 250 rokov? Ako chápem že ide medicína, veda proste všetko dopredu ale aj tak si to neviem predstaviť že by som niekoho takého len tak stretla na ulici :D . Callie, Michael, Blake. Áno máme tu ľúbostný trojuholník no nedajte sa pomýliť!  Táto kniha naozaj nieje o láske. Objavia sa tu možno také cute scény ale to je všetko. Koniec ma veľmi prekvapil. Čakala som všetko ale toto ma ani len nepadlo. Ostala som sa doslovne kukať s vyvelnými očami a otvorenými ústami a nevedela som tomu uveriť :D