pondelok 24. marca 2014

Recenzia : Amanda Hocking - Dedička #1

Zverejnil Nicki o 7:02



Amanda Hocking  - Dedička #1




Autor: Amanda Hocking
Originálny názov: Switched
Vydavateľstvo : Fortuna Libri, 2012
Jazyk: slovenský
Séria: Trylovia
Diel: 1/3
Hl.postavy: Wendy
Vd. postavy: Finn, Elora, Vitrovia, Rhys, Willa, Matt, Tove, Garret,....
Obálka: Obálka je naozaj krásna a aj vystihuje dej. 
Filmové spracovanie? nie
Anotácia: Keď mala Wendy Everlyová šesť rokov, jej matka sa ju pokúsila zabiť, lebo bola presvedčená, že je obluda. O jedenásť rokov Wendy zistí, že mama možno mala pravdu. Nie je tá, za koho sa považovala, a celý život sa jej rozpadá – a to všetko spôsobil Finn Holmes - tajomný chlapec, ktorý ju ustavične sleduje. Po každom stretnutí s ním je Wendy vykoľajená, a nesúvisí to iba s jeho príťažlivosťou, ktorú si nechce pripustiť. Onedlho sa však Wendy dozvie pravdu o svojom pôvode: je podhodenec. Hneď po narodení ju vymenili za iné dieťa a Finn ju prišiel odviesť do jej skutočného domova – do kráľovstva Trylov hlboko v horách.

Wendy sa vyberie na cestu do čarovného sveta, o existencii ktorého ani netušila. Je krásny i desivý zároveň a Wendy sa preň musí vzdať starého života a vyrovnať sa s tým, čo ju čaká.
Môj názor: 
Bola to moja prvá kniha od tejto autorky a verím že nie posledná! :-) Počas celej knihy si autorka udržuje veľmi zaujímavý a pritom jednoduchý dej pri ktorom nás nezaťažuje zdĺhavými opismi. Veľmi ma zaujal aj svet Trolov - pardon Trylov :P . Určite si teraz pomyslíte - Trolovia? Malí zelení čudáci ?! Akože fakt? -  ale tento svet trolov- trylov je úplne odlišný. Nikto nieje zelený možno malilinký jemný nádych, sú pekný a chodia bosí. Zaujímavé . :D 


" Jedinou útechou mi bolo, že keby som dnes večer zomrela, aspoň by som trávila posledné minúty s Finnom."

Wendy a Finn boli naozaj super dvojka. Veľmi som si ich hneď obľúbila a tie ich scénky boli najviac! :3 Stále som čakala čo sa bude diať. Pobozkajú sa už, nepobozkajú? A potom pred tým krstom, skoro som plakala! Jednoznačne som čakala zakázanú lásku ,ale toto bolo moc.


" Niesi moja dcéra! Si podhodenec! "

Práve som si kúpila druhú časť a keď dočítam to čo mám rozčítané hneď sa po nej vrhnem. Takže malú zhrnutie : Kniha bola naozaj perfektná, nič sa jej tam nedá vytknúť. Je skôr pre Teen ale možno si aj starší nájdu to svoje . Knihe dávam 5/5 b. 







N.ick.i

1 komentárov:

Maťa povedal(a)...

Finna nemám rada, počkaj si na Lokiho, ten ho absolútne prevalcuje :D Túto sériu mám moc rada, prečítala som ju už celú a bola som z nej úplne paf, hoci úprimne netuším prečo :D Proste bola skvelá, ešte sa máš na čo tešiť :D

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review