sobota 8. februára 2014

Recenzia - Temné vízie : Zvláštna sila #1

Zverejnil Nicki o 3:21
Temné vízie - Zvláštna sila #1

Autor: L.J.Smith
Počet strán: 262 + 1 strana venovanie, 1 úvodná strana 
Vydavateľstvo: Fragment 2011 , originál - 1994
Jazyk: slovenský
Séria:Temné vízie
Časť: #1
 Hl. postavy: Kaitlyn

Vd. postavy : Joyce, Anna, Lewis, Rob, Gabriel, Marisol, Zetes,..
Obálka: Mne osobne, sa obálka moc nepáči :)
Pokračovanie? áno 
Filmové spracovanie? nie
Odkiaľ ju mám? z knižnice
Akej vekovej kategórii by som ju odporučila? YA
Obsah: Študentku strednej školy Kaitlyn pre jej nezvyčajné oči a jasnovidecké schopnosti považujú za čarodejnicu. Keďže ľudia sa jej boja, nemá nijakých priateľov. A tak prijme pozvanie do Zetesovho inštitútu, aby začala nový život a študovala s rovesníkmi s podobným neobvyklým nadaním. Kaitlyn tu spozná dvoch príťažlivých spolužiakov – sympatického Roba, ktorý svojou liečivou silou rozdáva len dobro, a tajomného a nebezpečného Gabriela s telepatickými schopnosťami. Študenti postupne odhaľujú, prečo ich do inštitútu priviedli. A Kaitlyn sa musí rozhodnúť, komu veriť... a koho milovať.
Môj názor: 
Po dlhej dobe som sa tešila že si prečítam niečo iné ako vlkolaky, upíri, anjeli... . Bolo to také pohodové čítanie aj keď nie najlepšie. Som rada že som si knihu nekúpila, len požičala. Nič poriadne sa nedialo, možno tak ku koncu. Taktiež koniec bol vcelku predvídateľný, aj keď pár momentov bolo prekvapivých.A či si prečítam ostatné časti? Zrejme áno pretože som zvedavá ako to bude autorka ďalej vyvíjať a či to už bude lepšie a samozrejme kvôli Gabrielovi :33 :D . 

Aký je Váš názor na knihu? 

N.ick.i


1 komentárov:

E_V_E povedal(a)...

Mne sa 3. diel strašne páčil, niečo sa tam aj zamotalo pekne 8P naopak 2. diel bola katastrofa, tam sa vkuse len cestovalo, vôbec ma to nebavilo. 1. diel bol pre mňa taký prijateľný, malo to dobrý nápad, priebeh aj koniec a veľké wtf? kvôli zradcovi 8D Celkovo séria bola fajn, taká milá oddychovka, ale som rada, že to nemá pokračovania 8D

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review