streda 5. februára 2014

Recenzia - Deti búrky #2

Zverejnil Nicki o 7:41
Deti búrky #2

Autor: Philippa Gregory
Počet strán:  288 strán

Vydavateľstvo: Fortuna Libri, 2013
Jazyk: slovenský
Séria:Rád temnoty
Hl. postavy: Luca Vero, Izolda, Freize, Ishraq, Radu Baja, ...
Vd. postavy :  brat Peter, Johann, Ree, 
Obálka: Tak isto ako aj prvá kniha aj táto má nádhernú obálku, jediné čo by som mohla vytknúť je že nadpis nieje moc vidno :)
Pokračovanie? : áno, mali by byť 4 časti, zatiaľ sú 2 ( recenzie na 1. časť  tu)
Filmové spracovanie? : nie
Kde som na ňu natrafila? : od kamarátky
Kúpiť? ak sa Vám páčila 1. časť tak 2. je ešte lepšia :)
Akej vekovej kategórii by som ju odporučila? každý si v nej príde na svoje 
Obsah: Luca s Izoldou sa ocitnú uprostred obrovského chaosu. Ak chcú prežiť, musia sa spoliehať jeden na druhého a na svojich priateľov Ishraq a Freizeho.
Taliansko roku 1453. Luca s Izoldou sa dostávajú do malej rybárskej dediny, v ktorej sa nečakane strhne sled nepochopiteľných a desivých udalostí a Lucovou úlohou je odhaliť ich. Spoločné putovanie po kresťanskom svete mladých ľudí čoraz väčšmi zbližuje. Namiesto pokojnej plavby do Splitu ich čaká stretnutie s detskou križiackou výpravou a tajomným Johannom, obrovská prívalová vlna a vyšetrovanie detí búrky, čiže čarodejníc, čo na dedinu privolali záhubu. V druhej knihe série Rád temnoty sa stupňuje napätie a tajomstvá vychádzajú na svetlo sveta.
Môj názor : 
Autorka ma zas a opäť nesklamala. Píše veľmi zaujímavo a jednoducho. Dej mi spestrilo že sa tam striedali rôzne pohľady. Raz bol Lucov, raz Freizeho a tak .  V knihe je všetko do detailu poriadne premyslené a vidno že autorka nad tým aj rozmýšľala a nenapísala to len tak. Bola som zvedavá ako sa vyvinú postavy a na vzťah Ishraq a Freiza. Bohužiaľ sa okolo nich nič moc nedialo až na posledných stránkach. Aj tak sú to moje naj naj naj postavy a budem im držať palce :D . Veľmi sa mi páčili aj Freizove narážky:3 Konečne som si obľúbila aj brata Petra a taktiež sa mi zalúbilo aj krátke vystupovanie Radu Abaja. V knihe sa objavuje  aj veľa skvelých výrokov a niektoré z nich som si musela aj zapísať. Teším sa na ďalšiu časť a keď ju konečne budem mať budete môcť očakávať recenziu. 

a pol
N.ick.i

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review